Lunds BK
Lunds bästa bollklubb sedan 1919
P17 (Födda 06)
Tränings- och matchkläder

Träningskläderna är helsvarta och matchdräkten är svarta shorts, gula strumpor och gul matchtröja. Träningskläderna, matchstrumpor och shorts beställes enklast via klubbshoppen på intersports hemsida: https://team.intersport.se/team/lunds-bk/ (enklast att högerklicka och öppna i ny flik).

Matchtröjor finns dock att låna. Vill man ha sin egen matchtröja får man först bestämma ett nummer med tränarna. En uppdaterad lista med upptagna nummer finns här under fliken tröjnummer. När numret är bokat och finns på sidan kan man beställa även matchtröja inklusive ev tryck med namn och nummer genom att kontakta jorgen.persson@intersport.se . Man kan också beställa genom att besöka Intersport i Stora Bernstorp (tills ny Intersport öppnat i Lund).