Lunds BK
P16 (Födda 07)
Mirza Halvadzic ny huvudtränare för P15
2022-01-20 13:11

I dagarna blev de klart att Mirza Halvadzic ansluter till Lunds BKs A-lag för att ta klubben till högre höjder.

Vi kan nu med glädje meddela att Mirza även blir huvudtränare för Lunds BKs duktiga P15 lag.

Mirza började sin fotbollskarriär i Lunds BK, fortsatte i Malmö FFs ungdomslag, har spelat i U17 och U19 landslagen och på seniornivå spelat för bl.a. IFK Norrköping och Mjällby AIF. Mirza tar således med sig en gedigen erfarenhet av spel på hög nivå som kommer att bidra till att lyfta Lunds BKs P15 till nästa nivå.

De tidigare tränarna Peter Kisch, Hysni Shala och Mehdi Heidari kommer att fortsätta i ledarstaben.

Välkommen Mirza - till Lunds BK P15