P12 (Födda 11)
LBK P12 - Uppdatering av några grundkomponenter
2023-04-10 08:45

Kallelser till träning och match

• Svar är inte ett önskemål det är ett krav - svaren är grunden till planering och upplägg och uteblivna svar påverkar alla. Har ni funderingar kring detta och hur ni skall hantera olika situationer, kontakta Johan.

Komma i tid till träning och match

• Killarna behöver vara på plats i tid både till träning och match. Finns inte möjligheten till detta, så skall det läggas en kommentar i kallelsen då man svarar. Komma i tid innebär ombytt och klar, på plats och redo att påbörja träning/match vid utsatt tid.(Får ni inte den funktionen i appen att fungera, prata med Johan vid en träning eller skicka ett mail på hedan00@hotmail.com)

Utrustning till träning och match

• Träning - funktionsriktiga kläder baserat på väder. Lager är alltid bättre än stora jackor med en t-shirt under. Särskilt nu när man kan luras av hur varmt det faktiskt är.
  • Match - Matchshorts är svarta (egna, inget klubben/laget står för)
  • Match - Matchstrumpor är gula (egna, inget klubben/laget står för)
  • Match - de flesta har nu egen matchtröja. Vi tar med till de som ej har egen.
  • Benskydd skall vara på under all träning och match
  • Egen vattenflaska skall vara med varje träning och match (vi lånar inte av varandra)
  • Hoddie/Luvtröja är inte optimalt vid träning
  • Vi undersöker fortsatt möjligheten att också införskaffa ett träningskit (sommarställ) till killarna, har dialog med Intersport och en grupp föräldrar med verksamhet som kan vara intresserade av att sponsra.

Dags för sommarlov2023-07-03 10:51
Dags för grässchema2023-04-23 13:40