Dam

Tävling:
Matchnummer: 130332097
Samling:10:30, Hemmaborgen
Aktivitetsinfo: Vi åker buss tillsammans!
Fotboll är inte alltid rättvist...men alltid kul!
2021-09-01 12:16

Ja vad ska man säga... Vi gjorde en bra insats idag tjejer och ni var så värda vinst och 3 poäng, inget annat hade varit mer rättvist! Men nu är det inte så och vi får ta nya tag, träna på och fortsätta kriga!

Vi har ett bra spel med högt tempo och en tydlighet, där vi alltid strävar mot en välspelad fotboll och inte en massa tjongande. Även om vi möter motstånd som tjongar och spelar långt på vinst och förlust, så fortsätter vi plocka ner bollen på backen och rulla boll. Detta kommer vi vinna på i längden, att utbilda och lära av varje situation där vi har boll vid fötterna. Bra jobbat tjejer, ni vet var vi är påväg!

Ny träningsvecka sen match på lördag igen, mot nya utmaningar och äventyr!