Lunds BK
Lunds bästa bollklubb sedan 1919
Välkommen till Krubbans Affärsnätverk!

Vi hälsar ständigt nya partners välkomna till Lunds BK och Krubbans Affärsnätverk.

På Klostergårdens IP träffas hundratals ungdomar varje dag i veckan, oavsett bakgrund samlas de för att spela fotboll i Lunds BK.

Krubbans Affärsnätverk är ett nätverk som erbjuder möjligheter  till kontakter och nya affärer, men även erfarenhetsutbyte,  inspiration, goda råd och nya idéer.

Vi har under säsongen återkommande nätverksträffar, det kan vara i form av en frukostträff eller som en uppladdning inför våra matcher där vi tillsammans skapar en innehållsrik tid med stort utbyte.

Vill du veta mer eller känner du redan nu att du vill bli en del av vårt nätverk kontakta i så fall klubbchef Stefan Jansson, styrelseledamot Lars Winther-Hansen eller ordförande Håkan Kerrén.

Stefan 0769-410603, stefan@lundsbk.se

Lars 0725-999460

Håkan 0708-580480, hakan@lundsbk.se

Nätverksträff i samband med Svenska Cupen

I samband med herrlagets match i Svenska Cupen mot Norrby så arrangerades det en sponsorträff i klubbhuset. På plats var både nuvarande och tidigare sponsorer, en del gamla spelare i klubben och även ett par nya företag som är nyfikna på våran verksamhet!

Sportchef Stefan Jansson tillsammans med herrlagets tränare Jussi Kontinen berättade om vad som händer i föreningen just nu, om vart vi är på väg på sikt, och sist men inte minst så fick vi höra sista detaljerna inför kvällens fotbollsmatch över lite god mat och dryck!

Klubben vill passa på att tacka alla er som närvarade vid denna träff och vi hoppas att kunna göra något liknande snart igen!